پرسپولیس زلزله
مهرداد پولادي در هواي گرم آبادان يکي از بهترين بازيکنان پرسپوليس بود.مدافع چپ تيم ملي که اين بار در پست هافبک چپ براي پرسپوليس به ميدان رفت، بازي قابل قبولي ارائه داد و تا آخرين دقيقه جنگيد. پولادي درباره بازي در گرماي آبادان مي گويد:« هوا خيلي گرم بود و روي بازي تاثير گذاشته بود. بازي در گرماي آبادان مقابل اين تيم قدرتمند و تماشاگران پرشمارش کار بسيار سختي بود ولي خوشبختانه برد خيلي شيريني به دست آورديم. پيروزي در اين ديدار براي ما خيلي مهم بود چرا که اين برد به ما کمک مي کند تادر ادامه ليگ با روحيه اي بالاتر به مصاف حريفان برويم.»

پولادي درباره گرماي آبادان مي گويد:« تا الان در عمرم چنين گرمايي را حس نکرده بودم. اين گرما واقعا بي سابقه بود.اصلا شب عجيب و غريبي بود ولي بايد بازي مي کرديم و براي پيروزي تا دقيقه آخر مي دويديم. درطول بازي انگار سشوار را با آخرين درجه جلوي صورتمان گرفته بودند ولي خوشبختانه نتيجه ديدار به نفع ما شد و زحمت بچه ها و کادر فني به بارنشست.»

پولادي برخلاف پيش بيني ها مقابل نفت آبادان در پست هافبک چپ بازي کرد.پولادي در اين باره مي گويد:«قبلا در اين پست بازي کرده بودم و با اين پست غريبه نبودم. دو - سه روز قبل از بازي، ژوزه از من در اين پست استفاده کرد و فکر مي کردم هافبک چپ پرسپوليس باشم. بارها گفته ام هر جا ژوزه صلاح بداند بازي مي کنم چرا که دوست دارم براي پرسپوليس مثمر ثمر باشم.»

خيلي ها مي گويند برد پرسپوليس در آبادان شروعي است براي قهرماني اين تيم در ليگ برتر.پولادي سعي مي کند حرفي از قهرماني نزند. او مي گويد:« زود است درباره قهرماني حرف بزنيم. هدف اصلي ما در اين فصل کسب عنوان قهرماني است اما ازحالا نبايد در اين مورد حرف بزنيم. براي قهرماني مي جنگيم و شک نکنيد هيچ بازيکني براي کسب اين عنوان کم کاري نمي‌کند.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: